Next Page  8 / 45 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 8 / 45 Previous Page
Page Background

7

תמרה

| 2017

נובמבר

שזיהיתי את הצורך הדפסתי

חולצות: ׳גורן הגברות׳, פתחתי

דף פייסבוק, עם סלוגן: ׳שומעים

גבוה במקום הכי נמוך׳, וכך הפכנו

לחברת הגברה ואנחנו מציעים

ציוד ושירות טוב במחיר תחרותי.

״התחלנו לקנות ציוד נוסף לפי

צורך וביקוש של הלקוחות.

בעסק של ההגברה קלין הוא

האחראי על כל הצד הטכני, הוא

איש סאונד מדהים ומוזיקאי

בעצמו, שזה ערך מוסף עצום,

בהגברת מופעים מוזיקליים

ובכלל. כל הנושא המנהלתי של

העסקים מוטל עלי.

״במסגרת הזאת הזמינו אותנו

גם לסדנאות אומן. אנחנו מגיעים

לסדנאות, עושים את ההגברה,

יושבים שם, ותוך כדי לומדים;

ואני חושבת, כמה מדויק!

״חוץ מזה יש פה כנסים והמון

אירועים וקבוצות כל יומיים.

ראיתי את החבר׳ה עוברים פה

בדשאים. המלווה מסביר לתיירים

על הקקטוס, והם מסובבים

את הראש ומסתכלים עלינו

בסקרנות. אמרתי לעצמי, למה

לא לעצור במעגול, להגיש משהו

קר עם תמרים, קפה, עוגה -

שמישהו מהקיבוץ יכול להציע

ולהרוויח, ואנחנו נבצע אתנחתא

מוזיקלית? שמתי את זה על

השולחן לפני שבע שנים... וזה לא

קרה. כשהתחלפו בעלי תפקידים

ניסיתי שוב, וזה עבד לתקופה.

״אני אוהבת אנשים. רואה אותם.

בא לי לפנק אותם, שיהיה להם

כיף. אני נהנית כשאנשים ניגשים

אלי אחרי הופעה בעיניים נוצצות

ואנחנו מספרים להם על הקיבוץ

בעוד שבועיים אנחנו מתחילים

בהקלטות ועבודה על האלבום

הראשון. אני אימפולסיבית קצת,

אז לפעמים קשה לי עם תהליכים

אטיים, אני רוצה עכשיו הכול

ומהר, אבל הדרך לימדה אותי

אחרת.

מה תייעצי לאישה צעירה

העומדת להיכנס לתחוםשלך?

ללכת עם מה שהכי עושה לה את

זה - ואם זה חומר מקורי, ללכת

על זה בכל הכוח, לא לוותר. כי יש

לה זמן עכשיו לרוץ באנדרגראונד.

חשוב לא להתייאש, ללכת עם

הלב ולא להתפשר במילימטר.

לרגע לא להיות מה שאתה לא, כי

זה הורג את הנשמה. ראיתי בדרך

הרבה מתייאשים, וחבל. חשוב

להמשיך ולהתמיד - לראות את

זה קורה כל הזמן.

הרבה אנשים אומרים, אני לא

יודע מה אני רוצה לעשות. אני

נסה להיזכר מה רצית

:

אומרת

להיות כשהיית ילד. כילדים

אנחנו יודעים, ומשכיחים לנו את

זה בדרך. אני מאמינה שאפשר

לעשות הכול. אם אתה אוהב

ללקק בקבוק, תעשה את זה...

אתה תצליח. צריך רק לדמיין את

זה קורה.

איפה את רואה את עצמך

בעוד חמששנים?

יצירה, לגמרי. יצירה ומשפחתיות

תמיד. מאוד חשוב. פחדתי מאוד

מהשילוב ביניהן, ואני מבינה

שאפשר - באיזון, אנחנו לא

בהוליווד - אבל יצירה ומשפחתיות

כיפית, הרבה מוזיקה וטיולים עם

המשפחה.

* באתר האינטרנט של ״המקומיים״

תמצאו פרטים על הלהקה, סרטונים,

mekoband

.

com

המלצות ועוד:

להאזנה סרקו את הקוד

הרבה אנשים אומרים, אני לא יודע מה אני רוצה

לעשות. אני אומרת: נסה להיזכר מה רצית להיות

כשהיית ילד. כילדים אנחנו יודעים, ומשכיחים

לנו את זה בדרך.

אם מדברים על בן אדם שיושב

על במה, אז אווה קסידי עושה לי

את זה. היא הייתה זמרת קאברים

לפני חמש - עשרה שנה. הייתה

יושבת עם גיטרה, מנגנת לייב,

בלוז. היא לקחה שירים בכל מיני

סגנונות ועשתה להם עיבודים

מדהימים, כשהיא יושבת על

במה, בצורה הכי פשוטה שיש,

פשוט שרה, היא נמצאת ברגע,

בן אדם נוכח. אתה מרגיש שהבן

אדם לוקח את הנשמה שלו

ושלך, ו - בום - אתה מחובר.

הגשה אמיתית, בלי מניירות

מוגזמות.

על מה מכל פועלך את גאה

במיוחד, או מרגישה סיפוק

בזכותו?

לפני הכול המשפחה, ובמקביל

היכולת להתפרנס ממשהו

שאנחנו הכי אוהבים, ובתוך

זה יש את העניין של המוזיקה

המקורית. למרות שכל השנים

יצרתי חשבתי שהקטע של

היצירה מת, ופתאום לפני חצי

שנה הכול התעורר. לפני כמה

חודשים אמרתי לקלין, ״מתחיל

להתעורר לי הקטע של המקורי.

זהו, הולכים על מקורי.״ שלוש

שעות אחרי זה אני מקבלת

טלפון, ״אהלן, מדברים מתוכנית

, אנחנו מחפשים אנשים

1

בערוץ

עם עסקים מצליחים בפריפריות.

אנחנו רוצים בבקשה שאתם,

בתור מוזיקאים, תהיו נקודת

האופטימיות בתוכנית... אבל

אנחנו רוצים בבקשהשיר מקורי.״

צילמו את השיר המקורי אצלנו

בדשא. ישבנו שלושתנו, אני,

קלין בעלי, וגיל, האקס, שהוא

המתופף שלנו והוא שר איתי.

(תודה למירב איילון, יחצנית

הקיבוץ, על התיווך).

החלטנו שאנחנו רוצים לעלות

מדרגה, ואנו הולכים עם זה בכל

הכוח והאהבה. זה מעורר ומרגש,

זו תקופה של המון השראה.

ועלינו. זאת חוויה לשני הצדדים.

אנשים מחפשים את הגורם

האנושי המקומי, אותנו.״

האם את מרגישה שעצם

היותך אישה משפיע לטובה

על תפקודך?

כן, זה טוב יותר. מצד אחד, לאישה

יש ראייה כוללת, עמוקה ורגשית.

נשים הרבה פעמים מזהות דברים

יותר מגברים, יודעות לאסוף

דברים, לנהל. עם זאת, בתחום

של המוזיקה, בליבה של העשייה

המוזיקלית עצמה, נשים הרבה

פעמים נתפסות יותר כזמרות

ופחות בתוך העשייה.

האם הרגשת פעם שעצם

היותך אישה מציב בפנייך

אתגריםאו קשיים?

האתגר הוא להיות אימא. אין

ספק, אני רואה גברים בתעשייה,

לא מעניין אותם. אם צריך, הם

הולכים ליומיים הופעות. אפילו

בעלי, שהוא רגיש ומשפחתי, בכל

זאת מציע הופעות שמצריכות

היעדרות. בתור אימא קשה לי

לעזוב את הבנות להרבה זמן.

כשהן קטנות, אני לא עושה את

זה. ואם נוסעים להופעה לכמה

שעות עד יום שלם, יש שתי

סבתות בבית, לא פחות, מכפר

סבא ומיפו. אחרי גיל שנתיים-

שלוש אפשר סבתא אחת. וגם גיל

בסטנד ביי אם יש בייביסיטר.

צייני אישיות שהשפיעה

עלייך או שאת שואבת ממנה

השראה.

אני אוהבת אנשים טובים, אנשים

שהם קודם כול בני אדם. אבל